sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Kesäloma

Jos joku ei vielä ole kuullut, niin mulla täälläkin päin on jo alkanut kesäloma. Ennen sen alkua olin jotenkin ahdistunu siitä että aika menee niin nopeesti mut kyllä tähän alkaa kohta tottua.
1. Vuosi lukiossa siis suoritettu, ei niinkään kunnialla vaan laiskotellen :D mutta 2. Vuosi sitten ehkä paremmin...

Tän ekan lomaviikon aikana on tullu mulle varmistusta siitä että todellakin lähden vaihtoon (se oli aiemmin vähän epävarmaa). Viisumihakemusohjeet tuli postissa ja nyt on siis siitä stressaamisen aika :D aika mulla on 14.6. Helsingissä. Vähän ehkä jännittää ei niinkään itse haastattelu vaan se, että saanko kaikki paperit täytettyä :D 

Perhetietoja ei ole vieläkäään kuulunut, mutta kaikki ajallaan ja koitan pysyä rauhallisena vaikka olen pariin kertaan jo turhaan meinannut kiljua riemusta kun expolta on sähköpostia tullut :D 

Hyvää kesäloman alkua kaikille! Tässä lopussa kuva musta XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti