lauantai 13. huhtikuuta 2013

Toinen vaihtoehto, sama osavaltio

Vaikkei tuo alkuperäinen sijoitukseni ollutkaan vielä varma kun minulla ei ollut vielä koulupaikkaa, olin jo tottunut ajatukseen ensi vuodestani isossa kaupungissa. Pettymyksekseni minulle tuli pari päivää sitten tieto, että nainen jonka oli tarkoitus hostata minua ja ranskalaista tyttöä, on joutunut peruuttamaan terveydellisistä syistä. Harmi sinänsä, mutta eipä voi mitään :/

Jo eilen kuitenkin sain toisen viestin exploriukselta, että mulle olisi toinen double placement saman tytön kanssa, mutta noin 3000 asukkaan pikkukaupungissa Comfortissa, noin tunnin ajomatkan päässä San Antoniosta. Perhe kertoi asuvansa keskellä ei mitään ja lähimpään kauppaan on noin 10 miles eli olisko 16 km? Kuulostaa pitkältä matkalta ja pieneltä paikalta, mutta mitä enemmän olen miettinyt tuota vaihtoehtona, sitä ei-niin-kamalalta olen sen saanut kuulostamaan. Ensin olin aivan että "EI HELVETISSÄ", kun kirjeessä mainittiin heidän syöttävän "takapihaltaan" (joka on yhtäkuin erämaa) kettuja, peuroja ja kaiken maailman lintuja, plus heillä on noin 10
Ulkokissaa. Mutta onhan minulla tässä hetki aikaa miettiä, katsotaan mihin päädyn ensi syksynä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti