keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Pikavisiitti ja esittely

Tää on nyt tällänen pikainen päivitys xd Oon siis mielestäni ehkä aiemmissa postauksissa sanonu sen, ettei tää mun vaihtoon lähteminen oo niin varmaa, mutta sain tässä isomman varmistuksen. Mama siis sano mulle tänään, että voin hakea koululta vuoden "vapaata", mikä on iso juttu ja kaikesta tulee todellisempaa sen jälkeen. Nyt voisin kumminkin kertoo vähän enemmän itsestäni, mitä en ole varmaankaan tehnyt vielä.

Eli olen siis 17 vuotta täyttänyt tyttö Tampereelta. Käyn 1. vuotta lukiossa (mitä mun ei edes pitänyt suunnitelmieni mukaan aloittaa). Hain 2012 maaliskuussa Exploriuksen kautta vaihtoon Jenkkeihin vuodeksi 2013-2014, ja mut hyväksyttiin. Mulla ei oikeestaan oo mitään harrastusta, muutakun salilla käynti(joka on vähä jääny tässä polviturmani takia xd), mutta oon harrastanu mm. Pianonsoittoa ja street dancea.
Vapaa-ajalla oon useimmiten kavereitten kaa jossain, esim. Nuorisotilalla tai hengaillaa kesäsin jossai ulkona ja rannalla. Mulla on ympärilläni tosi laaja YSTÄVÄpiiri ja vietän suurimman osan ajasta kavereitten kaa. Tästä saattaa tulla tosi hankala asia mulle vaihdossa, koska Jenkeissä kuulemani mukaan hengataan kavereide kaa yleensä vaan koulussa ja harrastuksissa. Mutta sopeudun kyllä:/ Tykkään myös tosi paljon värjätä hiuksiani (liittyy asiaan:d) ja mul on ollukki TOSI monen väriset hiukset elämäni aikana. Vois ehkä hidastaa vähä ettei hiukset tipu päästä.

Exploriuksella sain toivoo 3 osavaltiota, ja päätin sit toivoo 1. Kaliforniaa (surprise) 2. Florida ja 3. Teksasis. Noihin kahteen ekaan en edes usko sijoittuvani, sillä ovat niin haluttuja. Oikeastaan mulle on ihan sama minne sijoitun, toivon vain että olisi lämmintä. 2 perhettä mulle onkin jo läytyny, molemmat Teksasista. Ensimmäinen peruuntui terveydellisistä syistä ja toista en hyväksynyt. (Yleensä sijoituksista ei saa itse päättää hyväksyykö, mutta nuo olivat ns. Double placementeja joita ei ole pakko jos ei halua samaan taloon toisen vaihto-oppilaan kanssa)


Mutta tässä pieni tietoisku kaikesta sekavasta. Toivottavasti sai jotain selkoa, en osaa kirjoittaa vielä koulussakaan kunnon aineita XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti