keskiviikko 11. syyskuuta 2013

boomkah

iohoo :o tajusin tässä vähän aika sitten että mähän oon ollu täällä kohta jo kuukauden :o Periaatteessa tuntuu, että aika ois menny nopeesti mutta toisaalta tuntuu että siitä ois ikuisuus kun
näin kaverit suomessa tai olin ees soft landingilla nycissä.. 
Vielä en kumminkaan puhu 10+ enkkua tai nää unia englanniks. Välillä tuntuu etten ois kehittyny yhtään tänä aikana mitä oon täällä ollut, mutta koulussa alkaa kumminkin olla helpompaa ja uskallan avata suuni vaikkei oliskaa mitään tärkeetä asiaa. Englannin kieleen liittyen; miks mä en tienny mikä pilli on englanniks? Koska tänään lunchilla yks tyttö kysy "Can you please get me a straw?" En ollu varma et oks se pilli, mut epäilin niin kun se oli just saanu pillimehun (ilman pilliä) ja kysyin et onks se se millä
imetää tota? Ja si sitten toinen tyttö alko ihmetteleen eikö meillä Suomessa oo pillejä/enkö mä tiiä mikä se on :DD 
 Ja kaiken lisäks alan jo amerikkalaismaisesti jo pyytään anteeks ja excuse me kun ees hipasen jotain. Tänäänkin fysiikan tunnilla pyysin anteeks kun en huomannu et yks jätkä oli mun takana tulos pistää kirjaa mun jälkee hyllyy enkä huomannu sitä ni pyysin anteeks ku pistin sen oven kii. Ei oo iso asia mut jännä :D
Koulussa muutenkin huomaa varmaan helpoiten sen, että alkaa sopeutua. Koulussa mun ei enää tarvii kysellä joka toiselta et missä tää ja tää luokka on ja en oo eksyny enää pitkään aikaan(:D), tai en enää sekoile ruokajonossa ku en tajua mitä mun pitää maksaa ja mitä ei. Hankalin asia mikä ei vieläkään suju on se, kun pitäis saada selvää joidenkin vahvasta teksas-aksentista joka on vielä vaikeempaa kun siihen lisää afroamerikkalais-sanaston, joka on VAIKEETA. 
Tällä viikolla meil "alko" soccer treenit, mutta mä en tietysti alottanu vielä. En oo tehny jotain muistitestiä nii mua ei pääsestä treenaa. Ehkä si vissii ens viikolla, ja tää viikko katellaa ku muut treenaa kauheessa paahteessa. 
Hip hopissa päästiin esittään meidän tanssi esitys Party in the usa. Olin nii jännittyny mutta kai se iha hyvi meni ku saatiin tänäänki kehuja yheltä ryhmäläiseltä jonka kaa tehtii työtä. Nyt siis tehtävän oli Hannah Montana tyylisesti tehdä tanssi ihmisen luista.... :D Joudutaan myös opetteleen noi kokeesee. Mutta tykkään noista tunneista muuten ja tanssitaa just tanssia will.i.am:in Geekin' biisii :)
Kuulumisista muuten sen verran, että tää viime viikko ei oo oollu mitenkään toiminnantäyteinen. Ollaan suurimmaks osaks oltu vaan kotona. Käyn muuten tän perheen kanssa joka sunnuntai kirkossa. Different. Youth church tosin missä kävin ekaa kertaa viime sunnuntaina oli oikeesti kivaa. Siellä vaihdoin myös ekaa kertaa numeroita jonkun muun ku hostperheen jäsenen kanssa!!!
Ennen tota kirkkoo viime sunnuntaina skypetin ekaa kertaa täältä. Oli outo kokemus sinänsä koska en ikinä
ajatellu mite outoo se tulee olee ku oon "yksin" toisella puolella maailmaa ja katon videopuhelun kautta rakkaita ihmisiä joita en tuu näkee pitkää aikaa paikassa jossa oon ollu miljoonia kertoja ja ny en oo siä kaikkien kanssa. Weird.
Mutta tässä nämä fiilikset tällä kertaa. Pitäi varm postaa useemmi ja ottaa enemmän kuvia... 
Bye<3

pikku suklaakeksejä. en tajuu miks minikoossa
oi namms snowcones. mun oli strawberry-kiwi tässä edessä
muistin vasta vähän aika sitten että mähän ostin mukaani suomenlipun ja nyt vasta sain sen laitettua esille..:)
sunrise in texas
good friends are like diamonds
precious but hard to find

2 kommenttia:

  1. Ni tulihan sitä tekstiä viimein! Et tiiä kuinka oon oottanut sun postausta! Ihana näköistä ja by the way We MUST Skype!!!! Mikä oot skypessä? I LOVE YOU HEAPS CHICA! B))

    VastaaPoista
  2. noo en ikinä jaksa postata, puhelimella on nii hankala ://
    ja vois!!:0 pistän sulle facessa mun käyttäjänimen :))
    love you too<3 have fun ;D

    VastaaPoista