tiistai 8. tammikuuta 2013

Tää on ihan uus juttu mulle. En oo ennen kirjottanu minkäänlaista blogia mut ajattelin sen nyt jo tässä vaiheessa tehdä, koska suunnitelmissani on lähteä ensi syksynä vaihtoon Usa:an. Eli siis tää blogi on ns. Vaihtariblogi :) minkäänlaisia tietoja sijoittumisestani en vielä tiedä kun olen vasta saanut hakupaketin pistettyä eteenpäin. Mutta nyt voisin kertoo vähän itsestäni. Oon kohta 17-vuotias tyttö Tampereelta (jee!) ja oon lähdössä vaihtoon. Opiskelen lukiossa (jee!) ja oon tosi hyvä kirjottaan blogia. Sen saattaa huomata si ku pääsen tässä vielä vähän vauhtiin niin saattaa tulla tosi turhaaki juttua. Alan kirjottaa tänne vähän useemmin sitten kun vaihtoprosessi etenee enemmän , mutta nämä tiedot mulla on nyt ; Explorius 13/14.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti